forbidden love

سريال هاي تركي

برای اینکه راحت تر بتونید تو نظر سنجی شرکت کنید از هرکدوم از بازیگرای مرد عکس میزارم تا اونا رو بهتر بشناسین .

مهند kivanc tatlitug فکر کنم همتون مهند رو میشناسید

murat yildirim بازیگر نقش دمیر تو سریال عاصی .

tan sagturk بازیگر نقش هاکان در سریال ارزوی عروسک پارچه ای

serdar orcin بازیگر نقش انور در سریال نور

Serdar Orçin

faik ergin بازیگر نقش فجر در سریال نور

kamel guler بازیگر نقش کامل در سریال نور

kenan imirzaloglu بازیگر نقش ایزل در سریال ایزل

Firat Celik مصطفی در سریال گناه فاطمه گل چیست؟

حالا که اشنا شدید برید تو نظر سنجی شرکت کنید.



نظرات شما عزیزان:

웃♏☠ry☠m웃
ساعت14:59---16 آذر 1390
slm mamnun k sar zadid



bebakhshid k dir jb dadam



!!!!!!!!



webe khubi darid movaaq bashid
پاسخ:thanks


بلوم
ساعت15:49---12 آذر 1390
من 2 نفر رو انتخاب می کنم :



1-مهند

2-ایزل



من عاشق قیافه ی ایزل هستم راستی

در سریال ایزل از چنگیز و علی هم نزاشتی

راستی برای دختر های ترکی هم نظر سنجی بزار تازه باید تو نظر سنجی شبنم و ایسان هم باشدپاسخ:چشم حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 11 آذر 1390برچسب:,ساعت 19:56 توسط minoo| |


Power By: LoxBlog.Com